неделя, 17 февруари 2013 г.

Сключване на граждански брак в Обреден дом - Русе

Здравейте!
В предишни постове ви запознахме кои са нужните стъпки за сключване на брак в делничен ден в общината на град Русе, както й за граждански брак с изнесен ритуал
В тази публикация ще ви разкажем какво е необходимо, за да сключите брак в Обреден дом - Русе.  
снимка: Александър Карчински
1Получаването на формуляри декларации за сключване на брак и запазване на избраната дата се случват в стая 122 в сградата на Община - Русе ( ул."Петър Берон", влиза се през задния вход - откъм цветарските магазинчета. Общината е с работно време от 8.30 до 12.00 ч. сутрин и от 13.00 до 17:30 ч. следобед).

Декларацията за сключване на граждански брак може да се изтегли от страницата на Обредния дом в гр. Русе ,  въпреки че  файлът е от 2011г..

2. Необходимите лични данни и документи, които трябва да представите не по-късно от 10 дена преди запазената дата са:
  •  ЛИЧНИ КАРТИ и АКТОВЕ ЗА РАЖДАНЕ  на младоженците.
  • МЕДИЦИНСКИ СВИДЕТЕЛСТВА – те не минават през Здравната каса  и цената им е по 18лв. 
  • на човек ( в Транспортна болница). 
Трябва да закупите общо 4 екземпляра от формуляра за медицинско свидетелство – по един за Психодиспансера и по един за болницата.
Процедурата не отнема много време – можете да се сдобиете с медицински за половин ден. Първо се минава задължително през Психодиспансера, а след това през болницата. Не е нужна заверка от личен лекар.
Медицинските имат валидност  30 дена.

3. Заплащане на цената за ритуала се извършва в Обредния дом ( ул.”Тома Кърджиев” №4,  работното време на обредния  дом е от 8.00-13.00 и 13.00-17.00).

Цените на ритуала варират според избраните от младоженците услуги и дни. Бихте могли да избирате от следните пакети и варианти за сключване на брак:
  • Цената на провеждане на обредна "Венчавка" в почивни  дни е 120лв.
  • Цената на венчавката в делнични дни с ритуал в зала и малък коктейл е 80лв. Като нужната за коктейла почерпка си осигуряват младоженците.
  • Цена на венчавка на официални празници и неделя след 15:00 часа е 240лв.
Ритуалният дом предлага и музикално оформление на церемонията, като цените и вариантите са следните:
  • хор и пиано- 110лв.
  • синтезатор и пиано- 80лв.
  • дуо класическа китара- 120лв.
Ако искате фотографът, който сте наели да получи право да снима церемонията трябва да заплатите такса от 15лв. Същата сума трябва да се заплати,  за да  позволят и на видеооператора ви да заснеме церемонията.
4. В деня на сключване на брак трябва да бъдете в Обредния дом 15 минути преди запазения час. 

1 коментар:

  1. Здравейте, казвам се Виолета Мери, аз съм от София, но се преместя в Националния парк Уотърн Лейкс Канада с моя съпруг. Думите не могат да обяснят колко развълнуван съм за възстановяването на счупения ми брак и сега съпругът ми е напълно обратно, след като напусна мен и децата ни за друга жена. Бяхме женени от седем години и в хода на нашия брак имахме серия битки, които ни запазиха, докато най-накрая не замина с мен и нашите деца и се премести в Австралия, за да бъде с друга жена. Той блокира всички средства за комуникация той ги прави невалидни. Научих, че животът ми е приключил и децата ми учат, че никога повече няма да видят баща си. Опитах се да бъда силна само за децата си, но не можех да контролирам болките, които измъчваха сърцето ми, бях погълнат от тъга и болка, защото наистина го обичах. Всеки ден и нощ мисля за него и винаги бих искал да се върне с мен, буквално бях луд и имах нужда от божествена намеса, затова казах на всеки един от моите проблеми на един мой приятел, който някога имаше подобни предизвикателства в нея брачен живот. Тя ме насочи към едно много силно име на човек Дъргиновия. Тя каза, че той е единствената причина за щастието, че тя се ползва до ден днешен Drigbinovia може да помогне, разбити отношения тя каза, че аз трябваше да го постави на опит. Свързах се с него по електронната поща адрес doctorigbinovia93@gmail.com и той ми даде инструкции какво да правя и аз го направих, а след това направи любовно заклинание за мен. За най-голяма изненада, след три седмици, съпругът ми ми се обади и ми каза, че ни липсва толкова, колкото и децата, бях толкова изненадан, сърцето ми беше изпълнено с радост и вълнение, и започнах да засенявам сълзите си. Той се извини за грешката си и се извини за болката, която е причинил на мен и децата. Така той се върна при нас, с много любов и радост, и от този ден нашият брак вече беше по-силен от преди. Благодарение на Дригинивова той е много могъщ човек, затова реших да споделя историята си заради жените и мъже, които са преживели това, което се е случило. Искам да знаете, че има решение. Drigbinovia е решението, истински и мощен заклинател, който се моли да живее дълго време, за да помогне на жените и децата в момент на болка. Освен това има заклинания за лечение на ХИВ, рак и т.н.

    ОтговорИзтриване

Скъпи посетители на "Тройно въже" вашето мнение е важно за нас. Благодарим на всеки, решил да го сподели!